Elke franchisegever zoekt met de franchisenemers naar de beste samenwerkingsvorm in de formule, ook wat betreft e-commerce. Daar zijn meerdere manieren voor te bedenken. De Rijksuniversiteit Groningen heeft het afgelopen jaar onderzoek gedaan naar de e-commerce praktijk bij formules en de wijze waarop het is vastgelegd in franchiseovereenkomsten. Dit onderzoek én de actualiteit is aanleiding om vanuit meerdere invalshoeken het onderwerp te bespreken. We zijn deze middag te gast in het hoofdkantoor van de Rabobank in Utrecht.
Programma
13.30 uur |
Registratie* en inloop met koffie en thee |
14.15 uur |
Welkomstwoord NFV |
14.20 uur |
Innovatie en e-commerce noodzakelijk voor de korte en lange termijn, door
Edwin de Ron, Business Development Manager Rabobank Nederland |
14.45 uur |
De juridische aspecten van e-commerce in franchiserelaties, door Maurits Smal, Advocaat AG Hart Advocaten |
15.10 uur |
Pauze |
15.30 uur |
De mix van bricks en clicks in franchising; hoe doen we dat?, door dr. Evelien Croonen en dr. Maryse Brand, universitair docent resp. hoofddocent, Rijksuniversiteit Groningen |
16.15 uur |
E-commerce bij Hema, door Tico Schneider, Verkoop directeur Nederland, tot 1 april jl. Head of e-commerce |
16.40 uur |
Vragen en discussie |
Aansluitend |
Borrel met hapje en drankje |
Locatie
Rabobank
Croeselaan 18
3521 CB Utrecht
* in de binnenstad van Utrecht worden er werkzaamheden uitgevoerd. Houd daarom rekening met extra reistijd. Ook vraagt de entreeprocedure bij de Rabobank wat extra tijd.
|